20120303-131204.jpg

Jag är en nöjd kund

I onsdags satt jag och slösurfade lite, och fick för mig att handla lite kläder. Kollade runt och hittade webshoppen c/o Carl som säljer herrkläder.

Trött som jag var klickade jag i fel storlek på en av varorna, vilket jag upptäckte när bekräftelsemailet ramlade in i inboxen.

Jag suckade direkt och förbannade mig för att jag handlat på nätet. Jag tänkte att jag nu skulle få struls med returer och sånt. Men jag drog iväg ett mail där vid halv ett-tiden, förklarade vad som hänt och undrade om det gick att lösa.

Vid 8-tiden morgonen efter kom ett glatt svar om att det skulle de fixa, och att min order gick till packning direkt.

Övertygad om att det ändå skulle stryka, pessimist som jag ofta är, tänkte jag att, jaja, vi får väl se.
Igår fick jag ett mess om att mitt paket fanns att hämta ut på Posten, och i dag när jag hämtat ut det kan jag konstatera att de absolut fixade till mitt misstag.

20120303-131204.jpg

Nu sitter jag här med oredig det jag ville ha, i rätt storlek och utan strul. Mycket bra gjort, och jag kan absolut rekommendera er att handla där. Jag kommer helt klart shoppa hos dem igen.

3 reaktion på “Jag är en nöjd kund”

  1. Åh vad skönt när det blir så! Hör till ovanligheterna ju tyvärr. Ofta står det ju i köpvillkoren att ordrar inte kan ändras eller annuleras eller någonting så snart man tryckt på bekräfta-knappen. Bra att veta vilka shoppar som inte har den regeln.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.